fredag, januari 23, 2009

Pinsamt värre

Tack gode någon för Spotify har vi ju redan konstaterat. Skulle fått besök av mamma, men hon blev sjuk under dagen och ställde in kalaset så det blev en ensam oplanerad kväll. Men vad gör det när kvällen fylls av glad popmusik som piggar upp själen och får en på danshumör. Och jag ska i ärlighetens namn vara riktigt glad att jag är just ensam. Jag hade aldrig kunnat stå för musiken jag lyssnar på om någon ställer mig mot väggen. Den är extremt pinsam och på gränsen till sådär riktigt töntigt att jag inte kan göra något annat än älska skiten.

Men det är min, goda och glada, skit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Tack gode någon för Spotify"
Det ska stå "Tedde", inte "någon".

=)

Inte den som är den! sa...

Visserligen, men det är ju inte DU som uppfann hela programmet! :P