onsdag, januari 14, 2009

Onsdagströtthet

Antingen gnisslar jag tänder när jag sover som bara den eller så försöker min nya visdomstand säga mig något. Smärtan kommer och går, värst är efter jag ätit något.

Är så trött att maten under kvällen blev lidande. Mackor var ett mycket behagligt alternativ, men ärligt talat inte så gott.

Att lägenheten kan bli så rörig trots att det bara var några dagar sedan jag städade! Parkerade i fotöljen när jag kom hem och satte på skygglapparna och skjuter helt enkelt upp alla göremål tills imorn istället.

Hämtade massa härliga nya böcker efter jobbet. Blev otroligt glad när jag öppnade paketet och böckerna visade sig vara mycket tjockare än väntat! Det lös upp kvällen!

Lika bra att kasta in onsdags-handduken och gå vidare mot torsdagen. Även om alla vet att torsdagar är de mest bitchiga. Planerna för morgondagen är många så helt tokigt ska det nog inte bli. Vad sägs till exempel om ett tidigt frukostmöte på ny destination? Inte helt illa pinkat!

Inga kommentarer: