torsdag, januari 01, 2009

Blondiner på nyårsvift

Värdparet - förberedelserna var precis klara och vi väntade med spänning på gästerna.

Nu ska de bort så därför dokumenterades den sista asken. Ledsen min då jag förväntar mig svår tid framöver. Även om det är för en god sak. Längre fram i tiden...

Världens bästaste Nyponros!

Även fast jag inte är världens bästa hemmafru kan jag ju åtminstonde få spela!

Given singstardrottning! Helt min grej (fast vi hade nog sönder Abba-skivan då ps2'an åkte i golvet och orsakade repa, oj vad jag har ågren idag!) Tycker kortet symboliserar mig mycket väl, hade kunnat använda kortet på säg fb om det inte vore för de korsade ögonen. Eller kanske är det de som avspeglar mig bäst.

Pepparkakans helt fabulösa chokladtårta

K visade att man kan vara stylish även när man utför hushållsnära tjänster.
En nyårsfest utan krossat glas är ingen nyårsfest!

Gott nytt år önskade vi alla från balkongen.

Killar diskuterades sådär inpå morgonkvisten. Då gick jag bananas och visade mitt bittra jag.

Inga kommentarer: