fredag, oktober 24, 2008

Värdig ersättare

Jag har haft min älskade partyparfym Versus i säkert snart tio år och oj, vad kul vi haft ihop. Redan vid första sprutet börjar partykänslan infinna sig och höjer humöret avsevärt! Men sedan en tid tillbaka har tillverkaren, Versace, inte velat tillverka mitt hjärta längre så tiden är kommen att hitta en ny favorit för nattbus. Och jag tror mig hittat en som skulle kunna ersätta den första ganska bra, Change från Chanel. Jag blir mer och mer såld ju mer jag luktar på den! Där har ni yttligare ett presentförslag till kommande födelsedagar- och julhögtider!

Är det så att någon, som vistas utanför Sveriges gränser, hittar ett exemplar av den gamla goda Versus, tveka inte att köpa med ett ex hem till mig, jag levererar pengar. Garanterat! Eftersom den har slutat tillverkas finns några falska versioner att få tag på, jag har provat dem och de funkar helt ok...



Inga kommentarer: