söndag, oktober 12, 2008

Tack och hej sommaren 08

Finaldag! Dessutom ledig för första gången, känns en aning konstigt.
Gårdagen var mycket trevlig, men den kändes inte alls som en sista dag. Kanske för att medvetandet sa att jag ska tillbaka idag. Uppgifter idag var sådana som lämna kassa och kläder och ikväll la grande final! Mycket trevligt måste jag säga.
Peppad som få! Mitt försök att tagga ner i helgen misslyckades rätt rejält när "fel" (alltså sånna man gillar) fortsätter peppa. Får andas en gång extra nu under förberedelserna här hemma.
Gillade mitt shoppinglopp på stan som avklarades under tjugo minuter. Detta innebär att jag kan ta det liiite extra lugnt hemma med allt som ska göras innan jag ska till N.

Jag säger som jag säger varje säsongsavslutning; vad hände egentligen? Och hade vi alla roligt? På a) skulle jag vilja svara - det vette fasiken, alltså och på b) definitivt ja! En av de bästa säsongerna på länge! Också anledningen varför det känns så tråkigt att avsluta, även fast man bör göra det då man ligger på topp. Men ärligt, jag ska tillbaka redan nästa vecka även om det är i lite andra former och utan allt som hör till (läs; människorna).

Värst av allt, innan jag hinner blinka står jag (antagligen, brukar ju bli så) där på kickoffen 09 och tänker - vad hände med vintern? Hade jag kul?

Inga kommentarer: