tisdag, oktober 07, 2008

Som G skulle säga; skämmes tamifan!

Här lovar jag att bättra mig och som svar på det ökar statistiken stadigt men vad gör jag? Ingenting, nej rubriken känns rätt befogad!
Hamnade i någon form av datakoma under dagen, det vill säga jag blip'ade way to much. Dåliga samvetet sköljde naturligtvis över mig då jag borde ha sysselsatt mig med vettigare saker. Istället kom måndagslappheten idag och inte igår.

När jag väl kom över speldjävulen började jag av någon anledning titta igenom alla mina femton tusen bilder jag har från när och fjärran. Här satt jag och skrattade och grät om vartannat (vågade mig på mormorbilderna för första gången på närmare tre år) åt alla tokigheter man gått igenom, både goda och dåliga. Men nog har jag haft kul allt, men än tänker jag inte låta det ta slut. Visserligen har jag festat sönder kameran men den bör hålla yttligare fyra år och femton tusen bilder till. Minst! Fast det var ju visst en födelsedag snart...

I allt iver uppdaterade jag ett fb-album med godbitarna och tanken slog mig att även lägga ut några här. Insiktsfullt blir det dock inte så, dels för att jag har er läsare (de flesta iaf) även på fb så ni kan se dem där. Dels vill jag inte göra mig rolig på andras bekostnad.
Nu ska jag inte ljuga allt för mycket, de två allra bästa den senaste tiden bjuder jag gott på, oavsett vad personerna på bilderna säger. Ni vet att jag gör det av kärlek!


Etuna samlade efter 50årsfesten för en dag på JPL förra året. Se vilka stjärnor bror och KM är!


Skönare brud får man leta efter!

Inga kommentarer: