måndag, oktober 06, 2008

Smärre uppdatering

Ok, dags att rycka upp mig ur den här bloggtorkan och sätta rumpan i vagnen och börja skriva lite då. Känner mig lite skyldig till de trogna läsare (eller idioter, fast jag älskar er!) som regelbundet ändå läser detta. Har sett stadiga siffror på att ni finns vilket motiverar mig att sätta igång.

Den gångna veckan var ganska hektiskt för att vara en lugn vecka.
Först och främst hade Lisebergshallen äran att hålla i de första Eventdagarna. Som lisebergare var det riktigt coolt att se hallens potential att hålla mässa men som deltagare kunde jag hålla med övriga att utrymmet var trångt! Diverse kändisar tittade förbi, trevliga deltagare, uppnosiga stockholmare, gamla klasskompisar och samarbetspartners från Findus-tiden gick också att finna bland alla besökare. När dagarna var över var jag sjukt trött (sov 16 timmar efteråt) men ack så glad. Det hade känt som att komma hem, en aning.

I fredags kom Nyponrosen hem för ett kortare besök i hemstaden. Aw på Excet där vi träffade bekanta och gamla lisebergare satte nivån för helgen. Synd att vi bara hann ses så kort efter den långa tid ifrån varandra, men nu får jag leva på det istället för sommarens minnen.

Helgen var som vanligt i mitt ekorrhjul - jobb. Kanelbullens dag till ära och det gick uppenbarligen att föräta sig. Efter två kom dock som en smärre förvåning.
Kände inför den kommande lördagskvällen att högst upp på listan stod skumbad, levande ljus och champagne men då jag varken har badkar eller skumpa satt alternativet film/pizzahäng hos W finfint. Kvällens kommentar; "you're the first person I've met, that actually snores when he's awake".

Söndagen blev lyckad tack vare mina kollegor! Ni vet vad ni gjorde. Kyssar på er (D, jag rodnade även nu fast jag s k r e v ordet!)

Nu lovar jag förbättring på den här bloggpunkten, ni kan förvänta er massa onödiga inlägg i kompensation denna vecka. Jag måste ju tänka på statistiken och medeltalen också!
All kärlek till alla tappra där ute!

Inga kommentarer: