måndag, oktober 27, 2008

Omstart, måndag morgon

Det känns som att den kommande veckan kan bli alla tiders, oavsett började den i alla fall mycket bra då jag väcktes av ett efterlängtat telefonsamtal som kan leda till något väldigt trevligt i framtiden.

Dagens planer handlar om att få i mig frukost i vettig tid, ta en promenad i det fina vädret och kanske, om jag är rejält hurtig, ge mig på den där cheesecaken jag velat göra i många veckors tid nu. Att nämna någon form av städning får mig att vilja spy så det hoppar jag över. (Det är ju konstigt att man måste plocka undan så ofta när det bara är jag som bor här, jag förstår inte)

Övriga veckan då, teater med Honeybunny imorgon, middag hos John Fogerty på onsdag, konserter torsdag - söndag och ett födelsedagsfirande där emellan. Med andra ord kan denna vecka bli kalas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa! Låt mig gissa? Det efterlängtade telefonsamtalet gäller en viss intervju nästa vecka? Håller tummarna!