måndag, oktober 13, 2008

Finalfesten

Det var som sagt en mycket trevlig kväll, ja man skulle till och med kunna dra till att det var riktigt kul! De höga förväntningarna till trots, det enda som inte var bra utan en ka-ta-strof var maten! Hade ätit hemma så för mig personligen var det ingen större förlust, jag tänker på de som hade jobbat. Slafsigt och (ursäkta) äcklig mat. Salladen och brödet funkade, thats it.




Kvällen blev en lång dansfest och sånt tycker jag ju om. Allt utom Call on me, den dansar jag av principskäl aldrig till, inte heller igår! Lady Gaga tre gånger var väl lite väl att ta i kan man tycka, även om det var sommarens låt!

Fortsatte aldrig vidare som var tänkt för allt blev så rörigt. Istället var det tro det eller ej skönare att sova. Men det gjorde inget, kvällen avslutades på ett bra sätt i alla fall!

Kvällens låt (och för att alla andra lägger ut den, jag kan ju inte vara sämre. Jag gillar't, trots att vi sett det tidigare!):

1 kommentar:

Anonym sa...

HEHE men vi framstår ju som sååå normala när man ser det, skönt Håller med dig programmet suger. men men