måndag, september 29, 2008

Ny vecka. Igen!

Eftersom helgen slutade i trötthetens tecken ville jag sova ut idag. Att självmant vakna innan nio kändes inte hett, men då jag gick upp fick jag mysa i soffan och lyssna på regnet som öste ner. Veckan började onekligen bra. Solen kom fram efter en stund men då kroppen var så inställd på att inte göra något blev fallet inte så heller. Fram till eftermiddagen. Fick en släng av rastlöshet och satte igång med småprojekt här hemma. Vem hade kunnat ana?

Såg ni den där premiären av femmans nya program Färjan? Sicken katastrof. Vilka människor! Genom deras medverkan ökar helt klart folks fördomar mot människor som inte lever i storstäder! Den där bartendern - visst har han varit med i nån form av dokusåpa?
Msn'ade med John Fogerty genom hela programmet och tack vare det fick jag feedback på att fler än jag var generade. Pinsamt var ordet har jag för mig han uttryckte det!

Min äldsta moster fyller hela 70 år idag! Gosh! De börjar verkligen bli gamla de där äldre, något som måste avspelgas på mig med. Hm...

Sista dagen i månaden, räkningdags. Jag gillar't. Det är nått visst med det. Speciellt när man ändå har lite pengar kvar, då är det kul. Jag vet, jag är knäpp! Efteråt, när siffrorna är införda på internetbanken och alla papper ligger där de ska, då känner jag mig som en mogen vuxen. Gosh! Vilket dag som helt är det jag som fyller 70!

Inga kommentarer: