söndag, september 07, 2008

Hattfnatt

Den senaste tiden har min passion för hattar stadigt ökat. Det började innan den inköpta stråhatten under Italien-semestern, tidigare i våras sa jag till min kusin att jag gärna ser att hattar (och nu pratar jag inte bara Justinmodeller utan jag tänker mer Ascot och kungligheter) blir något av en hit innan år 2010. Hade jag möjligheten skulle jag gärna promota denna underbara accessoar. Seså, där bjöd jag på en affärsmöjlighet helt spontant.
I veckan var jag och fikade med Tussen och MO då vi passade på att titta in i härliga Prickig Katt och deras fantastiska hattar.

Så därför, har jag snott följade skönheter rakt av från deras hemsida. Tyvärr hann min allra bästa och favorit försvinna från bloggen, vilket säkert betyder att den sålts. En förtjusande stråhatt med blommor i babyrosa. Helt i min smak!



Synd att det mesta snyggt görs i svart. Naturligtvis mest gångbart men ack så boooring i längden. Det blir lite för mycket begravning över det hela, även om hatten kan vara helt underbar.

Inga kommentarer: