torsdag, september 25, 2008

Förbannad, utnyttjad och en aning trampad på!

Säg den lycka som varar - dagen har inneburit en viss oro som vuxit och till slut befogat blivit stor ilska. På det sätt jag av vissa blivit behandlad. Även arg på mig själv kan jag bli! Vem f*n tror de att de är? Om ni pissar på mig, då ska jag banne mig pissa tillbaka!

Då det är löning idag har jag tre alternativ på vad jag ska spendera den gigantiska lönen:

Lägga all energi (pengarna alltså) på kvällens utgång och satsa på en rejäl fylla för att klara av bitterheten - köpa den där HM-kappan jag såg för någon månad sedan och som jag lyckligtvis inte sett på någon, än! - förnya gymkortet.

Bästa vore gymkortet, men jag är för stunden för arg och verkligen vill ha alkoholen, så det är så det blir! Får glädja mig med att prova mascaran jag fick med posten.

Nu, alltså....fullt ös!

Inga kommentarer: