fredag, augusti 22, 2008

Sliten men fortfarande på gott humör

Nej, tydligen sitter jag ju i porten även på söndag, då blir det ännu en dag med kavajkläderna, alltså firade jag för tidigt i förra inlägget. Däremot hade jag rätt ang fjortisarna. Och många har jag träffat idag! Delade upp jobbet med J vilket medförde teamwork på hög nivå så mitt humör var på topp och framför allt tålamodet stod högt i kurs. Kunde dock vid ett par tillfällen uppfatta stämningen som en aning hotfull och när trycket var som värst precis vid starten av konserten blev stämningen såpass tragiskt då så många var påverkade av alkohol. I en så låg ålder. Usch och fy, var jag själv så i samma ålder? Nej, för det är en helt annan sak idag, kidsen idag är helt hemska. Dessutom har jag drabbats av för tidig tant-sjuka. Igår tex störde jag mig på högljudda kids på morgonbussen. Ja jag säger då det...
Men det var ju ändå kul. Många var ju ändå trevliga och vissa var till och med roliga. Jag trivdes på min plats. All personal som var engangerade kring arrangemanget från NRJ's sida var dessutom trevliga. De flesta! Och Knappen och Hakim var ju extra trevliga, mohahaha.

Inga kommentarer: