torsdag, augusti 21, 2008

Bra byte

Jomenvisst sörrö, såhär är det, toppen på min mobil ramlade av förra veckan av okänd anledning, men först idag lämnade jag in den på lagning och fick därmed en lånemobil. En ful rosalila (inge fel på just den färgen) SonyEricsson som jag till en början inte fattade mycket av. Några nummer från min vanliga mobil fick jag inte heller med. Mammas var den enda jag kunde utantill. Men, allt vände när jag insåg möjligheten att mobilblogga. Så jag kommer ta tillfället i akt under dessa lagnings-veckor, ni får ursäkta för eventuella onödiga inlägg!

Dessutom, om du vet med dig att du och jag brukar telefonkommunicera, via sms eller ringade, så skicka mig gärna ett meddelande och skriv vem det är ifrån så jag får ditt nummer. Det är ju inte kul varken för mig om mobilen är totalt tyst eller för dig om inte jag hör av mig!

Det var alles för idag.

Inga kommentarer: