fredag, juli 18, 2008

Sista heldagen

Det börjar bli dags för oss att snart packa och åka hem. På ett sätt längtar jag tillbaka till verkligheten, det normala och rutiner. En kort stund! När jag väl kommer hem lär det ta ett par timmar sedan vill jag tillbaka.
Hursomhelst, kan gott säga att jag faktiskt är mer brun är röd nu och det är alltid något. Hatten inhandlades ju som sagt första kvällen, massor av italiens glass finns i magen och jag har nu tagit över sjuhundra kort på kameran, sista boken är snart färdigläst, så ja, alla mål är uppnådda och jag kan känna mig tillfreds.
Nu ska far och jag gå ner till affären för att inhandla billig alkohol som han och mor får skjutsa hem åt mig i deras bil så jag slipper kånkandet på flyget. Sedan väntar den sista nattvarden. Typ!



Inga kommentarer: