fredag, juli 04, 2008

Hibbs & jag

Var på nypremiären av BLVD igår kväll, tillsammans med JE, Nyponrosen och hennes vän. Det var skön stämning, mycket folk, rosét flödade och jag fick även ner en päronkonjak. Den var sådär kanske. Kvällens roligaste var när träffade jag denna supertrevliga och sköna dam; Anna Hibbs. Söt som socker men ännu sötare i verkligheten! Därefter gjorde roséfyllan sig påmind, jag tokdansade några moves på dansgolvet, spelade bort några av JE's black jack-marker och satte jag mig själv sedan i en taxi och åkte hem. Visserligen riktigt tidigt men det var nog det bästa med tanke på mitt tillstånd. Idag har det inte varit en lätt dag vill jag lova! Man är som sagt inte 24 längre...men nu är det snart dags att börja om på nytt, ska aw'a lite på Excet!

Inga kommentarer: