tisdag, juli 01, 2008

En sån där dag

Dagen efter är inte alltid lätt, trots att man kanske varken mår dåligt eller är onödigt trött, men bara lite sliten. Ofta händer andra saker som påverkar en istället. Jag fick idag genomgå mindre, visserligen befogad, skäll av en kollega. Vuxen som jag är tar jag det och förbättrar mig på punkten, som jag var medveten om innan, men det påverkar ju ändå. Sedan fick jag höra en anklagelse (antagligen på mig) av en gäst som var/är missnöjd med hur ett klagomål ang. en incident hanterats, något som jag inte känner till överhuvudtaget. Därmed tar jag det inte personligt men jag drabbas ju ändå av rädslan att kan vara jag och försöker då komma på vadnärhur ärendet gäller. Dessutom så ovant att vi stänger så jäkla sent nu, även på vardagarna. Fast det är min sista stängning på flera veckor och jag hann se lite SATC när jag kom hem.

Man ska ju inte vara den som är den!

Inga kommentarer: