onsdag, maj 21, 2008

Onödigt

Egentligen har det inte hänt något speciellt roligt under dagen jag kan berätta om. Så varför tillägna ett helt inlägg åt att berätta det? Varför vet jag inte, men jag känner suget att jag måste, det är ju en vana nu.

Kan visserligen berätta att bror fått bekräftelse om att han kommit in på skolan han sökt till hösten i Kalifornien - USA here I come! Till hösten/julen eller något.

Började dagen lite galet, inte bra med lockande filmer när man har annat planerat. Jag och min karaktär nu igen! Och det blir inte lättare ju mer man håller sig från schemat.

I övrigt, lång dag! Öppning i info, stängning i porten, överlevde tack vare tre vänliga parkvårdssjälar som underhöll mig en bra stund.

Vad är grejen med karlar som ringer som det brinner men ändå vill inget som absolut inte kan vänta yttligare tjugo minuter. När jag väntat i flera dagar!

Som sagt, inget nödvändigt vetande.

Inga kommentarer: