fredag, maj 30, 2008

Ångest

För tre veckor sedan slog våren ut och stod snart i blom då solen kom tillbaka och värmde upp vårt annars avlånga kalla land. Tyvärr fick jag inte njuta speciellt mycket av det, jag satt fast inne och skrev den där rapporten.

Så, nu är jag äntligen klar, rapporten är inlämnad och jag är allmänt ledig när lisse-schemat tillåter. Och vad händer? Värmeböljan kommer tillbaka precis när jag tackat ja till nya info-tider hee-la nästa vecka. Jag och min timing alltså. Det är fan inte rättvist! Jag vill oxå vara ute i solen och ligga antingen i en park eller ute på Saltholmen och sola. Jag ska ragga vindejter till kvällarna istället!

Men idag tar jag det lugnt med mamma och njuter av all Ben&Jerry-glass vi köpt till samma summa en mindre afrikansk by betalar för att skicka sina ungar till skolan!

Inga kommentarer: