onsdag, maj 07, 2008

Jag har gjort det!


Detta var något som skulle upplevas IRL, bilden gör inte lunchen rättvis! Otroligt lyckat! Snodde verkligen ihop det jag hade hemma och det blev en lax/kräftstjärtmacka. Eller, två blev det ju.
På med lite sallad, ägg och en jäkla massa citron och citronpeppar - nyttigare kan jag väl knappast göra det!

Jag kom och tänka på en sak där när ägget kokade. Hushållspapper! Är det någon som använder det? Sedan jag flyttade hit för snart två år sedan har jag alltid haft massor med hushållspapper på lager för att jag aldrig gör av med det. Sen råkar jag har en snäll mamma som alltid köper med det när hon storhandlar åt mig. Men vad ska man ha det till egentligen? Jag använder det mest när jag tvättar fönster, för jag har ingen tygbit som t.ex. mamma använder.
Antar att jag inte saknar kon förrän båset är tomt.

Inga kommentarer: