lördag, maj 17, 2008

Gobitar ur en lördag

* Städdag med bostadsrättföreningen. Skolkade igen. Ska man ha dåligt samvete? Jag jobbade ju trots allt!

* Göteborgsvarvet - mycket folk i rörelse. Själv blir jag lite sugen på att oxå ta mig igenom det en vacker dag. Säger jag med entusiasm, som aldrig sprungit långdistans.

* OMM måste vara kvällens skönaste. Han gör inte illa sig på en vass kant. Inte på något hårt. Inte på något trubbigt. Utan kontorsmaterial! Hur lyckas man?

* Mitten av maj, värmen i luften försvinner som förutspått (vilket man anade när våren började så tidigt!). 6 +grader nu ikväll, känns sådär!

* Fick en komplingmang av en gubbe som tyckte jag var den vackraste han någonsin sätt. Yeah right! Tyvärr tyckte jag han var mer creepy än sådär gubb-charmig vissa kan vara.

* Jobbade med min gamla pv-polare, Mr dj! Nog trôkigt som vanligt!

* Hockey-VM - ja vad ska man säga? Inte ens brons, såhär med fyra minuter kvar av matchen.

* En dagens låt får avsluta inlägget. Godnatt!

Inga kommentarer: