tisdag, maj 20, 2008

Da REAL shit - Galoppbanan!


Spenderade eftermiddagen och kvällen igår på jobbet. Första delen gick ut på hur vi ska förbättre servicen på vårt serviceföretag och kvällen tillbringade vi i spelhuset. Jag hade laddat hela dagen inför min station numbero uno; Galoppbanan. Sjuk kul! Jag satt där säkert tre timmar i sträck. När jag inte fick plats i en omgång hittade jag på turnerings-tävlingen, vilket jag säkert vann åtta-nio gånger själv. Slog inte mitt personliga rekord på 18 sek, utan kom närmast med 23. När jag var tvungen att varva ner hittade jag trummaskinen, riktigt bra alternativ när det behövdes en galopp-pause. Att spela det för länge gav en viss huvudvärk märket jag av när jag kom hem.
Utöver galoppen var Taddan klart roligast, han satt fastklistrad vid ett sänka-skepp-spel nästan hela kvällen.

Trodde jag skulle ha träningsvärk i höger arm idag, but no! Sen skulle jag upp tidigt och jobba också. Det går sådär!

Inga kommentarer: