onsdag, april 23, 2008

Vad hände? Var jag där? Hade jag roligt?

Vad snabbt ett dygn ibland kan gå.
Efter förberedelser utav denna värld, hm...not!, kom jag med andan i halsen till presentationen då bussen naturligtvis var seg och inte ville följa tidtabellen. Västtrafik, enough said! Gick in, levererade innan utsatt tid, tackade för mig och var ute vid busshållplatsen igen och undrade vad som hände?

Solsken som det var igår blev det glass och promenad med I efter en repa i butiker. Ska inte vara en jäkla modebloggare så det räcker med att säga att jag hittade läskigt mycket på Indiska av alla ställen. Tänka sig.

Fortsatte mitt sociala jag med B som kommit ner till västkusten för diverse möte/utbildning och gud vet vad. Efter ett pitstopp hemma blev destinationen Vasastan. Tanken var för min del två öl och en bit mat. Allt jag kan säga nu är att efter sex öl var jag inte säkrast på stan. Träffade en mer nykter spelkille på vägen hem, han måste trott ja var insane more or less.
Flosklersnack och nostalgitripp med avslutningskatalogen class of 98 hemma i min trygga vrå.

Idag är huvudet tungt och kickoff som gäller. Var det inte idag då allt skulle ske? Ibland ter sig livet en aning lustigt. Vad hände egentligen??

Inga kommentarer: