lördag, april 12, 2008

Tidig hemgång

När jag mött upp tjejtjejerna utanför Stage var vi totalt omedvetna om kommande Håkan-konsert vilket fått folk ut ur husen och in på just Stage. Och då ska alla veta, Stage är inte stort! Men skam den som ger sig och snart var det lugnt och mycket yta som vanligt.
Det blev la som förväntat men jag och N gav upp för en annan klassiker; 2chees&litencola! Sen åkte vi båda hem. Vad de andra gjorde har jag ingen aning om men är ytterst säker på att de klarade sig utan oss. Dock ska det erkännas att jag kände mig såpass fin att det kändes lite bortkastat att åka hem, men har man tomt konto så har man!

Funderar på om man kan utse dagens person till samma person två gånger. Borde tekniskt sätt inte vara några fel....får suga mer på den karamellen men utnämner ändå N lite inofficiellt under tiden.

Ebba von Sydow spatserade utanför oss på väg till Håkan-konserten precis som många, många andra. Att alla kom i klungor och aldrig ensamma var väldans lustigt. Hur som, N störde sig på att hennes jeans var såpass lite utsvängda att den för korta längden utgjorde ett störande moment medans jag tyckte att hon var väldigt fin i sitt uppsatta hår för en gång skull. Sådär, nu klämde vi in lite kändisspaning på det hela. Varit mycket sånt denna vecka, först då Entourage-killen i söndags, Ingvar Carlsson, Peter Harrysson och Anders Frisk tillsammans med K.


Kvällens fundering när jag kom hem - vad är grejen med JT's hårväxt i ansiktet i nya Madonna-videon och hur länge tar det innan jag kommer gilla den. Tror knappast det handlar om även om det inte var kärlek vid första ögonkastet.

Inga kommentarer: