söndag, april 27, 2008

Söndagsmorgon

God morgon!
Här är vi uppe med tuppen, känns det som. Inte riktigt, men alltid trevligt att vakna utvilad innan väckarklockan. Var dock på väg ur en mysig dröm jag inte ville vakna upp ifrån, inte alltid det lättaste att fortsätta när man ändå är så pass pigg.
Morgonen har gått åt att laga mat. Jomenvisst sörrö, här ska jag ta med matlåda till jobbet. Inte illa av mig. Inget avancerat, klassikern spagetthi och köttfärssås. Det tar sig...
Nu är mitt bekymmer att jag måste hämta lite kläder i entrén för att byta den i personalområdet på andra sidan parken, vilket orsakar onödigt spring. Men jag får se det som en välbehövlig promenad eller nått. Ska stå ute hela dagen, frågan är, behövs jacka?

Imorn väntar 20 plusgrader och jag tänker inte vara inne då! Här ska det börjas stekas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysig rosa blogg :)
Ha en trevlig dag kram.