lördag, april 26, 2008

Premiären avklarad

Tänka sig att det gör en så sliten att vara bland så mycket människor. Nu är jag helt slut. Jag skiter i att det är lördagskväll, jag går helt enkelt och lägger mig.
Men det har varit en bra dag. Folket har varit relativt bra, åtminstone har de varit trevliga. Fick beröm av chefen för bra insats i porten då ett av ungdomsgängen härjade. Räcker med att säga att alla av dem var portade förra året. Bra jobbat redan första dagen den här säsongen också!
Kändisar såg man gått om en dag som denna, de jag såg/träffade på var följande;

Janne Josefsson
Ernst Kirsch.....ja hur det nu stavas
Den längre brodern i Sten&Stanley (vem är egentligen vem?)
Han som var programledare i Debatt tidigare
+ massa andra göteborgskändisar, har inte namn på dem alla här och nu.

Framför allt är jag så trött att jag inte orkar vara vaken längre. Och inte heller ska jag tråka ut er mer, hörs imorn med förhoppningar om något intressantare.

Dagens absolut roligaste dock - gerillakampanjen med ett flygplan åkte över parken någon timme med texten; Gröna Lund 125 år - orginalet!
Mindervärdeskomplex någon?

Inga kommentarer: