onsdag, april 23, 2008

Kickoffen 08

Nu, fem timmar senare är jag hemma igen. Efter invigningstal av the Boss, rundtur på Evert Taubes värd (ge den tiden det tar att se det, sjukt snyggt visuellt!!), gratismat samt öl på Tyrolen känner jag att jag inte gjorde vad jag lovat mig själv. Jag skulle ju inte dricka, precis som igår. Det gick ju som det gick. Några bekanta var inte lika lugna som jag och kan imorgon vakna upp med ångest. Om de vore normala. Vilket inte är vad jag tror, tyvärr.
OMM och jag försökte härja på dansgolvet vilket resulterade i att min kamera gick sönder. WTF! Då gav jag upp och gick hem. Tre öl senare. Ojoj, ångesten är redan framme och mina ögon korsar lite så det är på den nivån det ligger. Imorn är det jobb och träning som vanligt som gäller. Då kan jag ju inte låta en kväll som denna sabotera! Jag tror jag börjar växa upp minsann!

Inga kommentarer: