torsdag, april 17, 2008

En gång gjorde jag två gånger...

Arbetsdagen gick oväntat bra att tillbringa på ett livligt ställe som Condeco. Kan kanske ha varit ett eller annat "mer intressant" objekt att kolla på än mina excelfiler till oändlighet, men det var trevligt att få vara bland folk för en gång skull.
Ganska tidigt under eftermiddagen hade jag bokat dejt med Tussen som är hemma på besök ett kort tag. Hann undkomma diverse hagelskurar och dricka latte på Espresso House innan vi skyndade iväg till Liseberg och säsongens första infomöte. Naturligtvis, bara för att vi var extremt duktiga på att komma i tid, var det inga före oss när vi hämtade ut kläder och kassor så istället fick vi vänta på att mötet skulle börja i vad som kändes som evigheter. Framförhållning är ju vår grej! Efter mötet blev det även säsongens första AW (för att citera Schnappi) på Stage men jag höll mig lugnt till mineralvatten. Till och med Mr. Ägare tittade konstigt på mig, antar att det var på tiden med andra ord! När jag kom hem fick jag sällskap av ångesten om att jag borde gå upp väldigt tidigt och fortsätta med det jag inte hann idag, typiskt att man har hundra andra saker i huvdet!


Inbjudande, somrigt och framför allt lustfyllt - yeah right! Inte i april innan öppning!

Inga kommentarer: