fredag, april 25, 2008

Dagen innan

Så, dags att knyta ihop säcker för dagen. En säck jag under dagen hunnit samla på mig följande;

- 10 timmars arbete
- god sushi från Focus
- vårfixat och trixat i porten redo för öppningen imorn
- funderat ut alternativ till kissa-hunden-stämpeln
- förberett den nya kalendern inför kommande säsong
- varit hundvakt åt Polly (så söt, så väldoftande!) Ville inte lämna ifrån mig. Det är service!
- släppt in sexhundra guldpass-kids
- släppt in tvåhundra Tomas von Brömsen-pensionärer
- hälsat på Tomas von Brömsen
- nekat femhundra Joe Labero-gäster inträde, minst
- fått i mig veckans dos av vitlök
- börjat se e fransk film som inte var roligare än boken, därav sömnigheten nu
- fått mer jobb, men nya spännande uppgifter
- tre samtal från Stockholm
- ett nekande jobb-beslut
- ett jaknade jobb-förslag

Men nu orkar jag inte mer.
Imorgon är en annan dag, som Christer Björkman en gång sa!

Inga kommentarer: