torsdag, mars 27, 2008

Tjuvstart

Idag blev det tidigt uppgång då jag hade bokat tid hos en ny frisör. Resultatet från besöket i etown senast när jag var hemma blev jag...mindre nöjd med. Denna hade jag hört mycket gott om och sett bra resultat då Nyponrosen går dit. Efter hennes senaste besök kände jag att jag måste prova salongen jag med. Riktigt nöjd blev jag och frisörer var supertrevligt precis som Nyponrosen utlovat. Att säga att jag är ljus nu är lite av ett understatement, jag är verkligen blond. Eller så känns det så då jag ännu är ovan.

På vägen hem gick jag förbi Egg & Milk och för en gång skull stannade jag till och gjorde ett besök. Så många gånger som jag vetat gå dit och som vi har pratat om det. Nu kändes det rätt med en uppladdning inför nästa US & A-besök. Jag satt inte kvar då det var mycket folk utan jag tog mig bagel (varför vi inte äter det mer i Sverige förstår jag inte) med cream cheese och hallonsmoothie (min är en aning godare, mindre sur) to go. Dock tycker jag att det tog lite väl lång tid att få sin beställning. Förhoppningsvis var de bara underbemannade idag. Men ok, jag kan tänka mig att gå dit igen.

Nu ska jag ta mig en snabb powernap innan jag ska träna. Tjipp och hej!

Inga kommentarer: