onsdag, mars 26, 2008

Onsdag

Hej och hå!

Vad har jag att berätta idag då?
Började rätt lugnt, hoppade grötfrullen då mjölken var gammal.
Träffade OMM på eftermiddagen, fikade på Vanilj där vi även stötte på E och Fröken Vanilj. Därefter sprang jag och OMM till hållplatsen för att ta en vagn som inte behagade lämna hållplatsen innan - intressant fakta va! Även K lyckades jag träffa på, alltså värsta Lisebergs-reunion idag!

Besökte mitt gbg-team i Findusuppdraget på Ica Focus där de är stationerade idag och imorgon. Besök gärna affären imorn för att få lite gratispiroger. Dels är gratis gott och dels är pirogerna goda!

Väl hemma levereras nyheten om att bakom Brittans musik finns en "gömd" sångerska. Varför låta så förvånad. Även om jag älskar Britney är jag inte så naiv att jag tror att det är hon som sjunger allt.
Sedan annonserar Dagens Media att Svenska Favoriter (en av mina favvo-radiokanaler) läggs ner av MTG innan jag i nästa artikel läser att det bara är ett aprilskämt. Jaja, min kalender säger 26 mars, men vad vet jag.

Kvällens händelser består i Skärgårdssoppa med kräftstjärtar och plingande dörrar som jag inte vågar öppna. Jag är helt enkelt för feg. Kan vara någon granne visserligen (och de vet vi ju alla vad jag tycker om) men även Jehovas (coulden't care less) eller värst av allt, Radiotjänst. Nej, lika bra att inte öppna anser jag. Skulle det vara någon jag känner (vilket sannorligt ligger på 0,05 % chans) lär de ringa på mobilen eller hemtelefonen tänker jag.

Inga kommentarer: