fredag, mars 14, 2008

Lagomt stressad

Det har varit en lång dag hittills och än är det inte över.
Dagen har inneburit jobb, tur på stan för att lämna tillbaka pappas instrumentgrejor, hämta manick på NK till mixer som jag gett mig fan på att få igång igen, träffade Nyponrosen snabbt som duktigt satt på Handels och pluggade, har spenderat pengar på apoteket, hm, systemet och hemköp. Skurit mitt finger med hjälp av ett skohorn av plast när jag försökte få på mig skor som helt uppenbarligen är för små. Kanske därför jag slutade använda dem för sisådär tre år sedan. Har fått i mig en fiskgratäng, sminkat ögonen, dammsugit, ljus-satt lägenheten (de som varit här vet att jag använder en hel del värmeljus och andra blockljus - IKEA's största ljusköpare indeed!), förlorat humöret av samma anledning som tidigare dagar vilket fått mig att smida framtidsplaner (som nu verkar riktigt realistiska) och terapisamtalat med M på msn. Och klockan är inte ens sju. Jag är nöjd!
Nu måste jag sluta här, dags att ta tag i plattången, den har stått på här i snart en timme och gästerna kommer om en kvart. Singstar-kväll på schemat! Precis i min smak!

Inga kommentarer: