tisdag, mars 18, 2008

Allt mellan vin och Gossip Girl

Det är härligt att veta att Flanet är tillbaka i stan. Och det med besked. Tre minuter efter vi träffats frågar hon om det är för tidigt för ett glas vin. Klockan fyra. Yttligare två minuter senare slog vi oss ner, tillsammans med Nyponrosen, på Sjöbaren. Två tekoppar för min del, två glas rödvin för deras, senare dyker även Chokladhjärtat upp. Vilket skara!

Jag åkte sedan hem då det var middagsdags. Fiskpinnar i en härlig blandning av potatismos. Snacka om gourmet! Icke så kladdig kladdkaka till efterrätt. Ok, beach 2020 nu då!

Tisdagar är en bra tv-kväll, ikväll såg jag att Vänner-avsnittet innehåll en reklampaus på 10 (!!) hela minuter. Why? Sinnes.
Gossip girl gör nu ett uppehåll till maj. WTF? Hur ska jag nu klara mig tänkte de? Inte förrän om en månad börjar de nya avsnitten i usa. Jösses, abstinensen är redan på väg!

Inga kommentarer: