söndag, mars 30, 2008

Abercrombies intåg i Sverige

Nyheten släpptes i höstas, men jag trodde bara de var intresserade. Nu verkar det helt klart vara så att de ska in på den svenska marknaden. För alla som inte redan läst nyheten så har kedjan hittat sin drömlokal; Kungliga Dramaten. Trots att företaget som hjäper Abercrombie leta lokaler här i landet sagt att det kan bli svårt svarade Aber helt sonika Just fix it! Kaxigt värre!

Nu sitter jag på tåget hem, min resa har börjat. De andra tre får vänta ända tills tisdag, hehe. Det pirrar lite i magen, varför vet jag inte nu när jag egentligen borde vara van. Hemma slog det mig att jag inte alls packar för mycket - det är resväskan som är för liten! Ska rota på mamma och pappas vind och se om det finns några alternativ, som förhoppningsvis mamma inte tänker använda.

Nej, dags att jobba lite!

Inga kommentarer: