onsdag, februari 27, 2008

Memory lane

Ibland är man effektiv och utnyttjar dagens alla timmar maxmialt. Idag går priset till mig!
Upp halv sju (ovanligt tidigt för att vara mig) för att bara slänga in ett par maskiner sådär lite avspänt. Tränade på eftermiddagen. Åkte sent till Ikea med Olle my man! Kan lugnt säga att jag överdrev en liten aning vad gäller ljusköpen. Å andra sidan måste man passa på medans man väl är där! Hem med skiten och snabbt iväg till gamla kära Kålltorp. Besökte EJ och när jag stod utanför och väntade på honom slog det mig att jag inte varit på Stobéegatan sedan den dagen jag flyttade därifrån för ett och ett halvt år sedan. Jösses! På väg till Ica gick vi förbi lägenheten och ja, lite saknar jag den. Det var en fin tid jag hade där.
Sedan fixade han en supergod laxmiddag och jag njöt i fulla drag av middagssällskap samt att jag slapp laga maten själv.
Trotsade vagnen hem och stod i klassiskt gbg-väder; regn, rusk och blåst, i väntan på en taxi hem. Vilket naturligtvis gick fortare. Skön chaufför som jag kunde dela vita månader/sluta snusa-erfarenheter med. Jag låg väl en aning efter honom dock. Men mina damer och herrar. Är nu inne på snusfri dag 4. Lätt som en plätt...

Inga kommentarer: