onsdag, januari 23, 2008

Skratta eller gråta?

Youtube sjuk beroendeframkallande, ändå ramlar jag alltid över sånt jag inte vet hur jag ska hantera. Ska jag skratta eller gråta?

Först vill jag bara länka till detta! Varför la skivbolaget ner tid och engeri på att ens tänka tanken att göra en svensk version? Kidzen vill ha mer pengar än vad de lär få in på intäckterna. Alla kommer ladda ner skiten. Nu försvarar jag ändå Danny, trots mitt hat. Men orginal är alltid ett orginal. Allt detta kopierande börjar gå till en stark överdrift. Stackars kidz!
Dessutom är min och brors variant som vi gnolade runt på i NY mycket, mycket bättre. Men inte har vi fått något kontrakt inte. Eller bodde skivbolagsbossen i rummet brevid oss?


Jag vet, gammalt skåpmat, men jag kom över den oturligt nog och det jag lyckats förtränga är numer bortblåst. Ville killen driva med sig själv eller har Stureplansgruppen gjort en kupp för att marknadsföra sig själva. Hur seriöst är det på en skala? Men jag är fortfarande förvirrad, skratta eller gråta!



Detta är ändå så dåligt att det blir rolig. Här skrattar jag definitivt! Fördomarna mot tyskar får vatten på kvarnen. Tyskar är knäppa!

Inga kommentarer: