torsdag, januari 17, 2008

Min nya bästa vän


Besökte som sagt Stockholm idag för att få mer info samt starta mitt nya projekt. Det känns ganska najs att få kalla sig projektledare, vill jag lova. Det är fortfarande lite diffust, som alltid i början. Skönt iaf att ha något att göra. Några frågor kvar att besvara men jag känner på mig att det kommer lösa sig imorn när jag åker upp igen. Lättare att jobba där än hemma samt skönt att komma igång på plats. Det blir säkert en returresa redan nästa vecka, förhoppningsvis har vi kommit en bit då.

Fick stiga upp i ottan idag för att få använda mammas bil under dagen. Trots att jag kan vägen till kontoret, eller kanske därför, åkte jag fel. Det kan lätt bli så när det går fort och det är många avfarter och skyltar. Eller så berodde det helt enkelt på att jag förlitade mig för mycket på GPS'en. När jag skulle ut till PG eftåt hamnade jag även då lite snett, lika så på vägen hem. Ingen skada skedd, men inte allt för bra att lite för mycket på den där tekniska mackapären. Eller så skyller vi helt enkelt på den där förbannade Stockholm! Även om den försatte mig i ett flertal situationer idag hade jag absolut inte klarat mig utan den. Därför kvalar den in som dagens bästa vän! Trots hård konkurrens från ett väldigt bra bollplank; EJ!

Inga kommentarer: