onsdag, januari 16, 2008

Goda saker

Bakning gick strålande, tackar som frågar. Det blev bullar, kokostoppar och drömmar så det stod härliga till. Mor gav allt med beröm godkänt och tackade sin lyckliga stjärna att jag fick undan kaoset i köket relativt snabbt men framför allt tjat- och smärtfritt.
A och KM kom på besök och även de gav bullarna godkänt.
Efteråt kom T med mor på besök från sthlm men då lockade den franska chokladtårtan mer. Nyttiga familjen, yes indeed! Middag idag, haha, knappast!

E ringde och meddelade avgörandet för min framtid. Numer är jag ej arbetslös. Om jag vill. Det tog mindre än en månad. Hur länge kommer det hålla, undrar jag. Imorgon ska jag åka till storstan för att ta reda på alla detaljer. En mot-krav-lista måste skrivas under kvällen.
Sen bestämma dagens i-landsproblem; åka tåg med alla dess för- och nackdelar eller ta mammas bli med allt vad det innebär. Växhuseffekt, vad är det?

Inga kommentarer: