måndag, januari 07, 2008

Bildspecial: 2007 i backspegeln

Januari- snön ligger som ett täcke över kalla Eskilstuna, jag pendlar som en skållad råtta till Stockholm och fördriver tiden som praktikan på E.

Februari - praktiken fortsätter men jag hinner även fira KM som fyller 25.


Mars - Min älskade bäbis, Ibzen, dör av hjärtmask samtidigt jag sitter på ett tåg ner till Göteborg för infomöte med pv på Liseberg.



April - våren ligger i luften och även om solen skiner blåste det kallt på finska kusten då familjen + nya medlemmar firar påsken i Helsingfors.


Maj - praktiken avslutas, jag flyttar hem till Göteborg igen, tar examen, solen värmer, Liseberg har öppnat och till det följer (nästintill) obligatoriska kaninfester.


Juni - dagarna efter midsommar intar Justin Timberlake Göteborg och jag är bara en av 16tusen tjejer som smälter i Scandinavium.


Juli - kan sammanfattas följande: jobb, facebook och några kaninfester!


Augusti - det regnar fortfarande ändå är sommaren snart slut. Bilden visar hur vi tar avsked av högsäsongen -07


September - orginalfesterna var visserligen över, men sociala tillställningar med spel, film och ett par öl någon gång, det tar inte slut bara sådär...


Oktober - hösten tar verkligen tag i landet. Parken stänger, IFK återfår SM-bucklan och ett glatt gäng åker upp till Stockholm för att stortorska i landets nöjesparkers egna vollyboll-turnering. Det var trots allt; Din poäng, Kaj!


November - årets höjdpunkt, resan till New York med bror för att se två matcher med NY Rangers. Världens bästa stad kan stolt erbjuda fin utsikt, härliga affärer, Starbucks, Jamba Jucie och sjujäkla hockey.

December - jobb, jul, nyår och min födelsedag. 25 år stod det i kalendern och bland massa kompisar från jobb, skola och diverse städer reste även mor&far ner till Göteborg för att fira min och W's stora dag(ar)!

Inga kommentarer: