onsdag, november 28, 2007

Facebook är INTE Lunarstorm

Jag är irriterad och trött på den där hemsidan nu. Efter ett halvår börjar det bli en pina. En pina jag ändå har svårt att hålla mig ifrån hur trött jag än är på det.
Visst går jag in där dagligen, anledning; kolla meddelande, kort och uppdateringar. Men jag skiter blanka fan i alla j*vla applications!! Åh, jag blir sååå trött. Jag vill inte ha säger jag ju! Det värsta är att det nästan alltid är samma personer som skickar. Vad krävs det för att förstå? Vilken del av N.E.J är det inte folk får in?
Har vid några tillfället funderat på att ge upp men min nyfikenhet håller mig kvar.
Dessutom, vad är grejen med folks sidor som är flera mil långa? Vill man kolla (eller snoka) någons meddelande på väggen får man ibland scrolla i evigheter. Dessutom tycker jag inte att det passar sig att 25åringar har massa babybilder á la Nalle Puh, Ior och massa andra blinkade gubbar. Grow up for fuck sake! Såg nyss en massa porrbilder light på en tjejs sida. Why?? Ok, jag får la skylla mig själv som var där inne och kollade.
Nej, vad gäller själva tanken, hålla koll på gamla bekanta och nuvarande vänner, lägga upp bilder och skicka meddelande fram och tillbaka, det tycker jag är genialiskt. Resten räcker.
Får jag en enda vampyr/zombieinbjudan till spyyyyyr jag!

Inga kommentarer: