onsdag, november 28, 2007

Dåligt med mat

Dagen började bra med den vanliga frullen, sen gick det utför. Har av någon anledning inte lyckats fylla kylskåpet det senaste. Detta i kombination med min icke existerande kreativitet har försett mig med middag bestående av mackor både igår och idag. Somnade lagom till Las Vegas i eftermiddags då jag planerade fiskpinnar med mos men sov bort större delen av middagstiden. När jag vaknade stod matlagning inte högt på schemat, istället bakade jag mig en scone. Fick ändra receptet lite efter vad som fanns i skåpen, men det blev ändå rätt bra. En aning smuligt kanske. Lite mer tid i ugnen nästa gång.
Sen tog snuset slut och här sitter jag med abstinens. Hur ska det gå imorgon när jag vaknar?? Målade naglarna förrut, än så länge hindrar det mig ifrån att bita på dem.
Det var väldigt dumt med den där tre timmars powernapen, nu är jag fruktansvärt rastlös. What to do?

1 kommentar:

Anonym sa...

Scones...mmmm. Tack för tipset! Scones och te e mysigt i vintermörkret.