torsdag, oktober 18, 2007

Triss i filmer

Nu när man är sådär skönt ledig mellan två jobb tryter ibland kreativiteten vad gäller sysselsättning. Igår tillät jag mig själv att återigen bädda ner mig i soffan framför diverse filmer. Hann bara med två innan klockan slog sovdags så jag rivstartade denna underbara, soliga dag med den sista.

Walk the line - den bästa av dessa tre. Underbar. Söt. Lite feelgood och jag fick mig nya kunskaper om Mr. Cash. Åh, vad jag älskar Reese Witherspoon!
Miss little sunshine - Vad var det? Vad missade jag? Var var den rolig? När skulle jag skratta? Fann den mest långtråkig och vändningarna jag väntade på kom aldrig.
The Pursuit of happyness - Will Smith är grym! Jag vet inte om jag blev störd i mitt tittande av diverse telefonsamtal men liiite seg var den nog allt. Kanske för att man förstod hur allt skulle utvecklas. Mr. Smith gjorde den underhållande ändå.

Nej, nu ska jag så fort som möjligt försöka ta hand om en hög tvätt, duscha, platta håret och fixa till detta bombnerslag till lägenhet innan det skall ut på stan och hyras minibussar.

Inga kommentarer: