lördag, juli 21, 2007

I fucking hate them

Gothia-kidsen såklart! Efter ett arbetspass med sjukt många hysteriska kids är huvudet inget annat än mos. Värst är svenskarna. Varför? Är det för att de är på resa utan föräldrarna för första gången eller är det för att de är fjortisar? Hemskt! Var jag likadan? Ännu värre, är jag likadan nu när jag fått en för många innanför kavajen? Tvi vale!
De utlänska är söta och väluppfostrade, gör som ledarna och jag säger, tänker en gång innan de kör. Har sett tendenser till att de kan vara högljudda, javisst, men det första uppväger allt. Dessutom är de oftast trevligare. Svenskarna ska vara så balla och "titta på mig", jag älskar när de får stå och dra kortet extra mycket bara för att de ska spela Allan!
Fuck, här sitter jag uppe sent efter en stäning och irriterar mig, har ju för bövelen öppning imorn!

Inga kommentarer: