lördag, maj 05, 2007

Lördagsplaner

Idag är det lördag. Det betyder ledighet. Då blir man inte överförtjust när van självmant vaknar redan tjugo över sju. Inte kunde jag somna om heller. Tänk vad mycket jag kunde ha fått gjort på förmiddagen. Men nej! Någon som vill veta vad jag gör nu? Surfar på Facebook såklart. Jag sa ju det, jag kommer sitta klistrad här hela helgen.
Om jag tar mitt förnuft till fånga har jag faktiskt andra planer. Ska till Stockholm och festa och för det behöver man alkohol och då gärna något gott. Vilket ger mig en anledning att ta mig härifrån denna fula skärm med röriga bilder och texter.
Hursom kan det bli ganska roligt ikväll. Ser fram emot att få träffa lite nya människor även om jag är varnad att det kommer bli en ganska lugn tillställning. Småplaner på La Camera finns. Vem vet? Kommer vi dit ska det bli intressant att se, Marika T eller D. T. full(as) som en kastrull. Mina slantar satsas på D. T!!

Inga kommentarer: