måndag, mars 26, 2007

Dagens låt - #2

Idag har jag faktisk två låtar som kvalar in i denna kategori.
Den ena skrev jag i ett inlägg längre ner då den låten är klockren för själva inlägget.
Men låten som gör mig gladast är utan tvekan min söta kompis Ludvig. All credd till honom.
Som parkvårdare är jag ju givetvis ett stort fan av Ludde och hans band.
Första låten som fastnade var Bara vi 2, men nu har Styr upp ditt liv blivit något av en stor favorit. Då jag har tjatat ut Cara Mia har denna gått om big time.

Har du inte redan gjort det, det måste du ha gjort om du är parkvårdare fy skämmes annars, rekommenderar jag ett beök på bandest Myspace.
Klicka på Styr upp ditt liv och lyssna ett par gånger. Killen är klockren i sin omvärldsanalys. Han är sån vår Ludvig. Smart och klyftig.
Idag kanske jag kan få vara wannabe #1.
Jag fortsätter iaf att lyssna galet mycket på de två låtar jag har i Ipoden och väntar med spänning på nytt material.

Ludvig, all heder till dig (och de andra i bandet)!!

1 kommentar:

mal the pal sa...

hallo darling. nu befinner jag mig i sthlm. slå en signal om du vill fika eller dricka öl en kväll. jag har samma mobilnummer som alltid. tror dock det nummer som jag har till dig är out of date. kram malin