lördag, januari 06, 2007

Marika; nästa housewife på Westeria Lane...

Njae, kanske inte riktigt. Men nästan.
Idag har jag nästan känt mig som en husfru. Diskat stor disk, torkat, putsat, bokat tvättid, slängt möglig skräp och nu har jag tom duschat mina stora blommor. Det du!
Så när jag väl har dammsugit lägenheten, vad ska jag göra då? Vad gör hemmafruar? Bakar kakor? Kanske blir det så att jag tar mig en liten promenad ner till 7-elvenen och köper mig en dosa snus. Har ingen kvar. Skulle egentligen vara bäst att hoppa över och försöka minska. Det kanske skulle gå ikväll, men det skulle vara ett helvete imorgon bitti. Vågar jag ens chansa?
Annars är jag lite lockad att lägga pussel, har ett stort som väntar. Hahaha. Jag ÄR tant!!
Kompisarna i etuna ska fira K's 25års dag och jag funderar på att lägga pussel framför På Spåret. Det sjuka är att det är detta jag vill.
Jag är inte frisk!!

Inga kommentarer: