torsdag, januari 11, 2007

Kanske inte dagens stora hit

Har förgyllt den regniga kvällen med ett biobesök tillsammans med tjejerna.
Vi såg The Host, en koreansk skräckis. Inte japansk eller kinesiskt som vi trodde innan och det var väl tur det.
Är man mycket för koreaner i brist på vitaminer och dataanimerade monster då är det här filmen att rusa till. Eller känner man för att ta med sig gänget som tycker om att skrika till på de rätta platserna samtidigt som man själv halvt sjunker ner i biostolen ja då ska man inte tveka.
Ärligt talat tyckte jag filmen var helt ok, men jag kanske ska erkänna att jag är glad över att jag fick se den gratis, förhandsvisning, annars hade jag nog haft dåligt samvete nu. Det bästa var ändå att jag högt innan filmen råkade kläcka högt; vaddå, ingen reklam och höra salongens skratt efter tjejernas skrik. Var man själv på gränsen till att skrika när monstret kom kunde man inte motstå det när tjejerna skrek och hoppade till. Hahaha, de var så roliga!!
Har du sett alla andra filmer så tycker jag du kan hyra den här om och när den kommer ut på dvd.
Om du inte har något liv!

Inga kommentarer: