onsdag, januari 10, 2007

Förbannade internet

Jag vet inte vad som hände, men härromdagen gick det bara inte. När jag behövde det som mest. Så nu har jag väntat i två dygn tills jag lyckades kapa min in på någon annas trådlösa anslutning bara för att jag var extremt nyfiken på min inkorg i mailen. Men där var det inte mycket att hurra för.
Gamla Stureplans-mail. Som om jag brydde mig. Meeh, som min gamla vän M brukar ofta i sin blogg.
Känner mig nu stressad för att jag har många sidor att ta igen och jag vet inte när anslutningen bryts. Dessutom raderade jag alla inlagda adresser när jag var som mest frustrerad över att jag inte kom in på internet. Suck och pust.
Trist att jag fick igång det nu, senare än midnatt och jag har haft en ganska tråkig kväll.
Dagen var bra, var ute med M på IKEA och jag har nu laddat upp mitt ljusförråd.
Men kvällen var mest trist, grå och ensam. Tittade runt i lägenheten, ganska städad för en gång skull. Ljus lyste och det var allmänt mysigt men ack som tomt och tyst.
Inte undra på att man bli lite kärlekskrank när varenda jäkel verkar hooka ihop med någon.
Men jag e int' bitter, mohahahaha....

Inga kommentarer: