söndag, november 19, 2006

Premiär och galna upptåg

Som sagt, nu är julsäsongen igång. För min del gick det rätt bra. Har fått få tider, som dessutom är väldigt korta. 3 timmar enligt schemat, men egentligen är det bara 2½ effektivt. Men igår fick jag gå ännu tidigare. Blev bjuden på tårta. Nu snackar vi en bra premiär med andra ord!!
Det var en ovanlig premiär med värme och regn, trots julmusik infann sig julstämningen aldrig. Det krävs lite mer kyla, en smula mer snö och vetskapen om att julen är inom räckhåll. Inte mer än en månad kvar.

Var ute med en jobbarkompis på kvällen. Systemet när det gäller köföreträde och fri entré har jag alltid gillat. Speciellt så länge det gäller mig. Vilket vi ”råkade” ut för. Inte hör ni mig klaga! =)
Var på Nivå. Mycket folk och hälften av dem kändes som att de kom från Liseberg. Träffade representanter från massa olika avdelningar. Bla yttligare en från våran avdelning som vi umgicks med en del.
Jag gillar Nivå! Men jag vet inte om det är för att det alltid är majoritet killar. Såg ingen speciell att attackera men det fanns någon jag faktiskt gärna velat haft med mig hem. Men jag åkte hem själv, och jag dricksade inte ens taxichauffören. Jag orkade inte, usch vad jag är elak. Hahaha…..

Inga kommentarer: