måndag, november 20, 2006

Nostalgi till max

Av en slump hamnade jag på en gammal jobbarkompis hemsida, full med massor av bilder från back in the days. Vilken nostalgi, vad jag har skrattat. Vad unga vi såg ut, allihop! Vissa skulle påpekar för att det var för 2 år sen, tydligen så kan mycket hända. Nu har vi ju bevis...

Det började med hur många bilder som helst från allra första dvd-premiären. Minns den kvällen nästan som igår. Jag vet vad som hände, hur det slutade och att dagen efter inte var rolig. Om det beror på att jag inte sov något under natten, att jag jobbade eller att jag hade öppning men satt och väntade på min skitledare nästan en timme ute i kylan eller om det var kombintation av allt kommer jag inte riktigt ihåg. Men att det var en himla kul kväll, det minns jag mycket gott och väl.
Jag såg helt annolunda ut i mörkt hår, nu har jag vant mig vid det ljusa. Inte ens O var blond. Har hon inte alltid varit det? Man tappar minnet lätt. Både M och T såg ut att vara typ 13 och Mr A såg ut att vara 12 år, hahaha. På vissa kort ser N och L jättetajta ut, det kanske de var? Minns inte riktigt. Vad var grejen med B's musch? Hur roligt som helst ju, även han såg riktigt ung ut. S hade trevlig lösmusch då han uppenbarligen inte kunde/hann fixa egen. Ja, killarna som är kvar på parkvård mer eller mindre har verkligen vuxit upp till uteseendet och blivit karlar. Nästan iaf. Men snygga är de idag iaf. W har en riktigt förförisk blick på vissa kort, haha ville någon få till det? Det var länge sedan man såg tjejtjejerna på bild och det var roligt att se dem igen. Idag är det väldigt skumt att se att folk rökte inne, vilket vi gjorde. Tänk vad man ibland anpassar sig väldigt fort!

Hittade även en massa andra bilder från andra tillfällen. Bla fanns det kort på min favoritkvast och de gamla personalkorten. Det var bara ett år sen kvasten hängde med mig överallt men det känns som evigheter sen. Hittade ett väldigt gammalt kort på G, hon var supersöt. Och superung, våran lilla baby. Kände knappt igen henne. Och kortet på E och mig. Båda på parkvård. Vilka minnen!!

I dagsläget vet jag att love is in the air. Hur kul är inte det? Det gör mig superglad!

Inga kommentarer: